Ingenting

Jag sitter på jobbet och gör ingenting. Dokumenten jag arbetar med ligger på servern och för andra dagen i rad, utan förvarning, kommer vi inte åt den. Idag finns nätet iaf. Förhoppningsvis hela dagen. Igår köpte jag en bok på lunchen så uttråkad jag var av att titta in i väggen när internet också var nere. Helt ok, har inte läst Kjell Westö tidigare. Kommer nog inte köpa fler av honom dock. Annars så vet jag inte. Något slags utgång med fröken Kerker och om Krill orkar hoppar kanske hon också på. Ja, nä, egentligen hade jag inget att säga. Ska läsa Sydsvenskan som jag hade med mig nu och sen lite frossande i HIF:s solklara utgång ur Europa League.

Kolla för övrigt gärna när Norling lite apropå ingenting komplimerar reportern efter Dinamo-matchen. Orkar inte lägga upp länken, för klyddigt, men den ligger här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0