Nice: Sol igen

Annars da? Jo, men det ar bra. Blir latt sa nar man lever sa har med de storsta problemen varande var man ska ata och vilken strand man ska uppsoka. Lisa borjar friskna till, igar vagade hon sig tom pa att bada lite; om an med varldens silikonoronpropp tackandes hela orat. Idag kanske hon fixar en riktig utgang ocksa, vi far se, men jag tror det. Om inte annat sa for att en Brysselkompis som ar har nu inte kommer att acceptera annat. Jag ar alltsa en snall manniska. Star inte med knuten nave nar jag tycker att hon ar langsam, sa som det kan handa att jag har gjort mot Jonas nar han inte fatt tandkram pa tandborsten fort nog om morgonen.

Igar sag vi ett lysande exempel pa folk som inte borde ha barn. Faniljen dum-i-huvet satt ett par bord fran oss pa restaurangen. Sonen dum-i-huvet sprang runt runt med en hund i koppel och valte nastan de tva servitorerna tva ganger. Smart att snurra in folk med mat och vin i koppel. Intelligent skulle man kunna saga. Han kommer sakert att ga pa universitet en dag. Sakert. Nu var det ju kypare dum-i-huvet ocksa sa de sa inte till helller. Nar ungen hade fallt till honom sa att mina bestick till sniglarna flugit ner pa marken och hunden luktat och kanske slickat, sag inte helt, pa dem tyckte kyparen att han var duktig. Detta eftersom han samlade upp besticken och gav honom. Sen fick jag samma bestick till min mat. Jag anvande dem inte. Kalla mig tonn om ni vill. Det ar ok. Ar jag garna i det fallet.

For ovrigt, vad ar det som hander i England? Kollar snabbt Sydsvenskan och det brinner och kravallas. Vad har hant? Detta ar inget man med basta vilja kan pasta bevakas av Nice Matin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0