Jag är en tönt, punkt

Om någon någonsin skulle ha betvivlat det så är det nu ett faktum - jag är en tönt. Jag tittade som vanligt på Masterchef, avsnitt 52, och det var en team elimination. Om man inte vill veta hur det gick i den, säsong två är det vi talar om alltså, rekommenderar jag att hoppa detta inlägg. Laget där det bara är en jag vill ha bort, Claire (som jag väl egentligen tycker verkar duktig, men klarar inte riktigt hennes person), skulle gissa ingredienserna i en tårta. I det andra laget, som klarade sig undan, var tre av fyra sådana jag gärna sett försvinna ur tävlingen. Iaf. Så gissar de sak efter sak och så säger Matthew fel och han ser så ledsen ut. Så där jag sitter här i soffan med sötsliskig gelésmak i munnen och funderar lite på vad jag ska äta till middag och märker hur mina ögon blir alldeles tårfyllda och någon tår också faller ner. Sjukt töntigt. Nästan lika illa som den gången hela Forrester-familjen samlades på jul och sjöng julsånger och var lyckliga tillsammans allihop och jag också fällde tårar för att det var så fint. Det är bara att erkänna och skämmas, jag blir för lättrörd och töntig ibland. Undra om man kan skylla på hormonell obalans eller liknande om man äter p-piller. Tveksamt. Är nog bara en tönt som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0