Nymfen gästbloggar: Min människa

Alltså, min människa. Här ställer man upp och myser och har sig hela dagarna. Man till och med anpassar sin dygnsrytm efter henne och går och lägger sig på bästa vara-uppe-tid. Så får man då födelsedagsblogga och vad händer?! Jo, hon går och blir avis på att jag är mycket bättre på det än hon. Så när hon går hemifrån och tränar/handlar/tvättar/vad-nu-människor-gör stänger hon datorn! Dålig stil. Nu har ju inte jag kunnat berätta om allt spännande som har hänt här hemma. Till exempel har jag gosat in mig i sängen, viktigt när det bäddas rent att skynda sig dit och rätta till lukten lite. Jag har jagat bort Fedden från min puff så hon ligger i igloon nu. Jag har tvättat mig lite, hygien är viktigt. Jag skulle säga att jag är mycket bättre på det än Fedden. Hon blir ju inslängd i duschen i badkaren sjukt mycket oftare än jag.

Jag har också funderat lite mer på Feddens störighet. Det kan vara att det var något problem med anknytningen när hon var liten. Man skulle tro att hon hade det rätt gött eftersom hon hade båda sina föräldrar hemma när hon var liten. Samtidigt var pappan typ instängd i en bur i trädgården så jag vet inte hur deras kontakt var egentligen, men det förklarar ju hennes aggressivitet att hon är dotter till en inburad typ. Jag tror ändå mest att problemet ligger i att hennes mamma var avundsjuk på henne för att hon var långhårig och trots allt faktiskt ganska söt och därför inte gav henne den trygghet hon behövde. Det är det troligaste.


Ja ni ser, ingen skönhet direkt Feddens mamma.

För övrigt tror jag mig ana att jag ska få ostbollar i present idag också! Tänk om det är så väl! Tyckte mig se ett sådant paket i kassen min människa kom hem med. Hoppas hoppas hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0