Lättare att duscha

Jag flyttade in i lägenheten jag bor i nu för knappt två år sen. Den är bra på de allra flesta sätta och vis, men det är ett par saker som har irriterat mig från dagen jag placerade ut mina bokhyllor längs väggarna. En av dessa är hållaren för duschen. Det har alltid varit knixigt att få munstycket att inte flyga iväg och dela med sig av sitt vatten till resten av badrummet. Hållaren har alltså inte fyllt sin funktion. Det är en av anledningarna till mitt frekventa badande, just att det har varit i princip omöjligt att ha balsam i håret samtidigt som man t ex tvålat in kroppen. Detta problem är numera löst. Tydligen var det bara att skruva på en grej. Jag måste bli bättre på att lista ut såna saker själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0