Min födelsedag hittills


Medan det skramlades i köket där vid sexsnåret "sov" jag med Nymfen upptryckt i ansiktet.


Ganska närgången var hon. Och kurrig.


Fedden höll sig däremot så långt bort hon kunde.


Därför fick bara Nymfen mitt paketsnöre i present.


Efter presentöppnandet och det mer var kaffe och praliner kom Fed lufsandes.


Det var ju trots allt väldans trevligt sällskap där i sängen.


Sen kom det negativa, att åka till jobbet. Men jag hade bil och vädret var fint iaf.


Man skulle kunna tro att någon fört sin födelsedag på tal på sistone med tanke på blommorna som stod på bordet när jag kom in på mitt rum.


Och nu sitter jag här på jobbet och ser glad ut ändå eftersom det är min födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0