Guldtia på drift

Jag bäddade precis. Lite sent på dagen kan tyckas, men så var det i alla fall. Medan jag tråcklade rätt på lakan och täcke föll plötsligt en tia till golvet. En äkta guldtia. Inte illa! Cash bara sådär! Nu förstår jag hur ni tänker, att ojoj är hon så billig? Högst prisvärt. Då kanske man ska ringa henne istället för att gå in på sexalmostforfree.com/lovelyrositaallnaturalblondepromise ikväll. Lovelyrositalallnaturalblondepromise ser inte ut att vara fullt så naturligt blond heller egentligen. Nej, lite mörkt var det allt i rötterna även om hon påstod att det bara var för att hon inte varit i solen på så länge. Och det var ju konstigt eftersom hon ändå hade så mycket färg på kroppen. Underligt. Dålig hy också, lite trött liksom. Inte så attraktivt. Hon är mycket hetare på hemsidan. Och sist hon var på besök blev hon eskorterad av sina bröder och de verkade inte alls så trevliga. Och om man istället kan få ligga för tio spänn med en tjej, som visserligen inte heller har platinablonda rötter, men å andra sidan inte har särskilt skräckinjagande bröder kan det ju vara sjyst ändå. Billigt är det ju. Så tänker ni. Det är för att ni är konstiga. Men jag är glad för tian.



Kommentarer
Postat av: d.

Hmm... Får arbeta på det där med skräckinjagande...

2011-06-11 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0