Vill inte vara tjatig

Det är så tråkigt när man bara skriver samma saker gång på gång, men vad ska man göra? Jag bor i Malmö och dessförinnan i Lund och just dessa städer råkar vara de med flest cykelstölder i landet. Så då kan jag faktiskt inte hjälpa när ännu en cykel faller ur mina händer in i betydligt mer tjuvaktiga sådana. Jag antar att Länsförsäkringar kommer att skicka ännu en bibba kopior på tidningsartiklar om hur man bäst behåller cyklar i sin ägo så som de gjorde förra gången. Därefter får jag troligtvis också ett besked om att jag inte längre är önskvärd som försäkringstagare hos dem.

Jag tycker dock inte att det är mitt fel när en låst cykel försvinner från en låst innergård. Jag bara inte tycker det. Men det kanske bara är jag. Det är så olika det där hur man ser på saker. Ungefär som det är med en del och mitt och sitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0