Om man får jobb får man skor

När jag är aktuell för ett nytt jobb brukar jag lova mig själv ett par skor om jag får det. Nu köper jag naturligtvis skor däremellan också, det vittnar mina skohyllor väl mycket om, men ändå. Inför det här jobbet hade jag dock gjort något av ett misstag. Efter att jag fått så ont i mina vader att jag knappt kunde gå efter att ha sprungit på löpband ställde Lisa frågan om jag hade riktiga skor. Mina traderajympaskor tyckte hon inte kvalificerade som det. Konstigt. Då menade jag på att löparskor ju kostar en halv förmögenhet och det går inte, men om jag får ett jobb så. Som bekant för många nu i alla fall så har jag fått just det och börjar på måndag. Så det var bara för mig att cykla ner till stan och prova ut ett par skor. Och det är skillnad. På sikt kan det nog till och med vara värt pengarna.


Nymfen gillar också när det kommer nya skor till hemmet.



Kommentarer
Postat av: EmmStill

Jag vill se skorna! =)

2011-03-15 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0