Undrar ni vad jag gör nuförtiden och varför jag aldrig hör av mig?

Det är för att jag när jag kommer hem går ut på balkongen till min...


...läskback där jag hämtar en läsk...


...och öppnar den och dricker sen upp den. Därefter ut på balkongen för en alkoholfri öl (julmust) som jag tar med mig till soffan för att...


... läsa Zlatans bok!

Ja, ni läser rätt! Zlatans bok! I mitt hem! Till chips- och julmustmåltiden!

Hur jag kommit åt denna dyrgrip? Jo, ni vet en del bloggare får hemskickade en massa saker att prova för att förhoppningsvis sen skriva något positivt om. Så funkar det inte för mig riktigt, men inte helt annorlunda. Två idoga läsare av min blogg (vi kan kalla dem mamma och Bo eftersom det är dem jag talar om) hittade en bok på Mårtenssons i Lomma och köpte den åt mig. Ungefär samma alltså. Den är följaktligen min kvällslektyr idag.

Jag förstår att avundsjukan bubblar upp genom näsan på er nu, vilket är lite äckligt i förkylningstider. Nämnde jag att Jonas pussade på mig i helgen så min näsa trycktes in och han fick lite snor på sin överläpp förresten? Fräscht. Iaf, det är inte lönt att ni åker till Mårtenssons i Zlatansyfte längre, för boken är slut där med nu. Med det sagt kan jag passa på att tipsa om att åka till Mårtenssons ändå om ni inte har varit där. Det är planlösningsmässigt, kanske världens konstigaste affär, men den har en fantastisk grej: Fågelsång vid frukten och grönsakerna. Väl värt ett besök.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0