Den finaste soffan

Jag åt grillad kyckling och cola till frukost. Inget konstigt med det. Inte konstigare än folk som trycker i sig ägg, bacon, korv, bönor och dylikt.

Sen lämnade jag en halvdöd Jonas och tog Cissi och Elias under armen och körde iväg på loppis i Staffanstorp. De passade på att gå in och titta på raset innan vi åkte också. Då var han fortfarande som sagt till hälften levande. Inte fullt så när vi kom hem ett par timmar senare igen. Då var det mer av nattens respons från honom.

Iaf. Loppis. Staffanstorp. Oerhört mycket folk som antingen ville köra på varandra eller folk som verkade se fram emot en för tidig död. Vi tillhörde inga av dem. Istället var det mer att titta på alla knäppisar. Riktig freakshow var det. Cissi köpte en liten glasskål och några skivor. Jag inget. Det var liksom inte som att man kände sig inspirerad att ens titta på skräpet när gamarna slogs över hals och huvud på varandra. När jag gjorde misstaget att gå fram till ett bord för att se vad som fanns hade jag en kvinna som först från ena och sen andra sidan tryckte sig fram liksom under mig och framför mig. Jag tog ett par steg bakåt och struntade i det. Jag skickade dock iväg ett mms till Jonas om en soffa som vi skulle kunna ha. Fick inget svar. Konstigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0