Fedlekstuga

Jag är så trött. Mina ögon hotar att falla ihop varannan minut. Det går inte. Jag har för mycket att göra. Lådor ska packas, text ska skrivas, katt ska gosas, papper ska fyllas i, samtal ska göras, bokningar ska fixas etc. Sen sover jag dåligt på det och på grund av det. Nu gnäller jag. Om någon skulle ha missat det. Bara några dagar kvar till flytten och Fedden vill aldrig flytta. Inte för att hon tvunget vill bo här, utan för att det är så mycket spänning överallt plötsligt. Hennes hinderbana förändras gång på gång och det är bara att ge sig på att jaga upp och ner för kartongerna och skutta över alla nya saker som hamnat på golvet, smyga in i skåp och garderober och undersöka vad det är för utrymmena. Värsta kattivolit alltså. Inte lätt för Fed att skiljas från det. Om hon har tur blir det likadant ett par dar i Fedpalatset också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0