Huvudvärk

Inne på dag elva med huvudvärk nu. Det är trevligt. Man känner sig liksom så upplyft och motiverad att sätta sig framför datorn. Skoj är det. Jätteskoj. Kaffe hjälper inte, mat hjälper inte, vatten hjälper inte, godis hjälper inte, träning hjälper inte. Huvudvärkstabletter hjälper, men det är bara kortsiktigt så det väntar jag med tills jag mår illa. Inte nyttigt att tugga i sig piller i onödan. Fedden fattar och skriker inte på mig utan sitter snällt och fint på armstödet i soffan istället.


"Ey, sluta störa mig! Jag vilar. Jag lever faktiskt ett busy liv!"

Imorgon ska jag ut på Skånetripp, kanske hjälper med mer frisk luft och paus från oergonomisk skrivställning. Värt ett försök. Tydligen blir det en sväng inom den där staden jag avskyr av fler anledningar än de uppenbara fotbollsrelaterade. Jonas har köpt sig en ny motorcykel så han skulle något där. Jag tänker mig en sväng inom Höganäs och outleten när vi ändå är i krokarna. Jag har aldrig sett Nimis heller, obildad som jag är på den delen av Skåne. Lisa och jag var däromkring förrförra sommaren, men kom aldrig så långt då. Kanske pga Lisa klena knä.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0