Det dära fejsbook

Folk verkar sjukt stressade över timelinen på fb. Jag har inte sett den och orkar inte heller bry mig. Jag är som en undersåte i Nordkorea, kan ändå inte påverka layouten på min sida så accepterar i tysthet. Min fd chef tyckte för övrigt att jag hade passat in i Nordkorea för någon vecka sen. Jag tyckte han överdrev. Vi talade om tv-licensen och jag argumenterade både för och mot. För i en förhoppning att den politiska styrningen inte blir lika stark, mot eftersom en skatt om än i liten skala kan hjälpa den som har det allra sämst att ändå ha råd med tv. Ungefär så fast lite mer elaborerat.

Tillbaka till fb. Jag engagerar mig som sagt inte i de senaste förändringarna och varför skulle jag göra det? De använder ändå inte all den information de har om mig till att rikta sin reklam särskilt väl. De bryr sig alltså inte om mig så varför då jag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0