Ett liv i Glamour

Jag vet inte om ni har uppmärksammat det, men det är så att något som jag har efterlyst länge, och då menar jag länge, numera finns att tillgå: En dvd med de allra första avsnitten av Glamour! Glamour - Hur det hela började har även längtats efter av många andra ser jag när jag kollar recensionerna på cdon (som vi fortfarande hatar). Kajsa säger: "JIPPII‼‼‼ Har lägtat sååå!! Och nu var den ju dessutom såå billig här!! Tummen upp för CDON ‼‼‼‼ ヅヅヅ ‼‼‼ ★★★★★ ‼‼‼‼" Merima är snäppet mer rimlig i sin reaktion: "Längtar sååååå Glamour är världens bästa serie."

Som ni förstår är detta toppen! Jag slog till och köpte naturligtvis hem boxen. Blem bjöds över, Glamour har liksom alltid varit vår grej, och festen började! Fem avsnitt har vi sett hittills och ja det är väl ungefär som man kan förvänta. Ridge är dock mycket mer arrogant, jävlig och otrevlig då än nu. Skitunge som borde strypas i sin fästmös kofta som har samma randiga mönster som toppen. Till exempel. Annars stod Eric för ett höjdarcitat när han och Stephanie hade en diskussion om sitt döda äktenskap. I ärlighetens namn var det väl mest Eric som talade om det och hon ifrågasatte när han sa att allt var dött mellan dem att det inte fanns något nöje i deras relation. Hon betvivlade att detta var sant med tanke på deras sängkammaraktiviteter. Eric är en man som alltid har svar på tal "I'm a man and you're a woman. A man has needs." Och med den cliffhangern släpper vi Glamme för ikväll känner jag,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0